دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

« چه حالی داد آن نمره 20 با جی5 »

« داستان یک تحول »

« چه حالی داد آن نمره 20 با جی5 »

خودت را برای خوانندگان معرفی میکنی؟

شیدا بزرگی دانش آموز رشته علوم انسانی.

اولین بار چه زمانی با فکرافزار جی5 آشنا شدی؟

6-5 میشود خواهرم چند سال پیش با استفاده از جی5 دانشگاه قبول شد.

پس مدتهاست از جی5 استفاده میکنی؟

نه با اینکه موفقیت خواهرم را دیدم بودم فکر میکردم حرفهایی که در مورد جی5 در مجلات نوشته میشود تبلیغ است خواهرم هم هر چقدر سفارش میکرد استفاده کنم فایده نداشت!

با این حساب چی شد که به استفاده از فکرافزار جی5 روآوردی؟

با بعضی از دروس مخوصا دروس حفظی به شدت مشکل داشتم برایم غول شده بودند هر بار شروع میکردم به خواندن از ترس اینکه یادنگیرم پس از مدت کوتاهی کنار می گذاشتمشان کار به جایی رسید که بی انگیزه شدم تقریبا اعتماد به نفسم را از دست داده بودم در این شرایط خواهرم با من صحبت کرد و هر طور بود قانعم کرد که استفاده از جی5 را شروع کنم من هم که همه درها را به روی خود بسته می دیدم قبول کردم البته باز هم نه برای همه درسها!

چه درسهایی بود واز چه زمانی شروع کردید؟

روانشناسی و عربی و تاریخ ایران و جهان 1 و2را داشتم که روانشناسی را بطور کامل و عربی را بطور ناقص (فقط لغات) و تاریخ ایران و جهان را هم بطور کامل از جی5 استفاده کردم حدود مهرماه همین امسال شروع کردم.

نتیجه کار چطوربود؟

باور کردنی نبود روانشناسی اولین امتحانم بود و بیشتراز همه از همین درس وحشت داشتم با توجه به ذهنیتی که داشتم به شدت قبل از امتحان مضطرب بودم و در آن لحظات مژده ای بزرگتر از این برایم نبود که بتوانم این درس را پاس کنم از همین استرس باعث شد که حواسم نباشد و نیم ساعت دیر به سرجلسه امتحان برسم اما هنگامی که برگه امتحانی را جلوی رویم گذاشتم پس از پاسخ دادن به یکی دو سوال استرسی که داشتم جایش را به یک اطمینان خاطر و خوشحالی زیاد داد امتحان کلا 23 سوال داشت که ترکیبی از سوالات تست و تشریحی بود وقت امتحان هم حدود یک ساعت و نیم بود من تمامی سوالات را نیم ساعته پاسخ دادم در حالی که هنوز نیم ساعت از وقت امتحان باقی بود با اینکه دیر رسیده بودم در بین حدود 150 دانش آموز جز اولین نفراتی بودم که برگه ام را تحویل دادم.مطمئن بود که 20 میشوم و همینطور هم شد!

 

چه احساسی داشتی؟

خلی خوشحال بودم این نمره 20 خیلی حال داد! خیلی زیاد خودتان را جای من بگذارید بعد از آنهمه نگرانی و دلهره و شب بیداری و ... در حالیکه حداکثر توقع پاس شدن درس را دارید ناگهان خود را در بالاترین سطح ببینید این معجزه جی5 بود دلم میخواست به همه بگویم بعد از امتحان به خواهرم زهرا که در این موقعیت نقس عمده ای داشت و یکی از دوستانم (خانم قموشی) که همیشه مشوق من بود خبردادم البته خوشحالی ها زیاد طول نکشید!

چرا؟!

یکی از دوستان نزدیکم که او هم همین واحد را داشت امتحانش را خراب کرده بود تقریبا تمام آن بعدازظهر وقتم به دلداری دادن و تشویق کردن او به استفاده از جی5 گذشت این تنها و بهترین کاری بود که میتوانستم برای او بکنم!

و بقیه درسهایت؟

عربی را امتحان داده ام که 8 نمره به بخش لغات را که با جی5 کار کرده بودم بطور کامل میگیرم اما بقیه اش را نپرسید بهتراست! تاریخ ایران و جهان 1و2 را هم چون کاملا با جی5 کار کرده ام با اینکه امتحان نداده ام اما از موفقیتم مطمئن هستم.

فکرافزار جی5 چه ویژگی دارد؟

از جهت یادگیری از تکرارهای اضافه جلوگیری میکند و به تکرار یک نظم مشخص میدهد همینطور تکرار را به حالتی شبیه به بازی در می آورد که خیلی لذت بخش است مهمتر از آن به انسان اعتماد به نفس و انگیزه میدهد نمونه اش خود من.

تا قبل از آن به حداکثر چیزی که فکر میکردم پاس کردن واحدها و گذراندن دوره پیش دانشگاهی بود اما الان به کمتر از نمره 20 و قبولی دانشگاه آنهم در رشته مورد علاقه ام در یک دانشگاه دولتی رضایت نمیدهم و مطمئنم که این شدنی است حالا اطمینان دارم که با جی5 هر نشدنی شدنی میشود!

و رشته مورد علاقه ات چیست؟

مترجمی زبان انگلیسی چند وقت است که جی برگ نویسی (که همان فیش نویسی مخصوص جی5 است) را در مورد زبان آغاز کرده ام و با علاقه آن را ادامه میدهم تا در دانشگاه هم بتوانم موفق شوم.

خیلی مصمم هستی! و به عنوان آخرین جمله؟

از آقای مالکی نژاد که جی5 را اختراع کردند تشکر میکنم و خیلی پشیمانم که چرا اینقدر دیر از جی5 استفاده کردم به همه هم سن و سالان خودم هم توصیه میکنم که برای اینکه بعدا مثل من پشیمان نشوند از همین امروز استفاده از جی5 را شروع کنند و از موفقیت خودشان مطمئن باشند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد